fredag 3. desember 2010

Messingstake i ny drakt

En slik har vel alle sett før.
Du har kanskje en liggende også?




Om du ikke synes den passer inn lenger, kan du gi den en omgang og tre med spraylakk.
Jeg har faktisk 3 til liggende.
Kanskje jeg skal gjøre noe spennende med de?
Kom gjerne med tips!

 

Jeg har knyttet noen blonder og hyssing med et lite anheng på.



Og en bittelitt julepyntet for anledningen.

Det var denne effektive uken jeg skulle ha. Der barna skulle være i barnehagen (3 dager vel og merke) og jeg alene hjemme og skulle male og gjøre såå mye.
Det gikk ikke helt som planlagt.. Frøken Dings fikk feber allerede etter første dag i barnehagen og storebror fikk det torsdagen. Så jeg har bare hatt en dag alene. Men har iallefall fått malt 2 stoler og en lampe.
Og heldigvis er det bare litt feber og de har stort sett vært spreke og fornøyde!

I kveld er det julebord med jobben min. Gleder meg!

Nyt fredagen!

post signature

1 kommentar:

  1. Hei Hilde!
    Så fin den ble, ikke så mye som skal til. OG du, det blir som regel aldri som man planlegger. Jeg skal få tid til så mye, men neida.. hehe! ;)

    Ha en fin helg, har dere noen spennende planer?
    Klem Jorid

    SvarSlett