tirsdag 15. mars 2011

Bloggetreff i Rogaland og award




Manuela arrangerer bloggetreff for interiørbloggere i Rogaland.
Kjem du?
Det gjer eg!
Gler meg til å ble betre kjent med jentene bak dei
fantastiske bloggane eg er innom omtrent kvar dag.

Mens me er inne på Manuela. Den bloggen du innom.
Kreativ og produktiv jente.
Ho vann nettopp ein peis i Tid for hjem-konkurranse med eit kjempe stilig heimesnekra bord.
Er det rart eg blir inspirert?

I tillegg må eg takke Hilde med bloggen I mitt lille rekkehus som har gitt meg min første award!
Tusen TUSEN takk! Set utruleg stor pris på det :)


Då vil eg gi denna awarden videre til 5 blogger eg besøker titt og ofta.
Dei er alle vel verdt eit besøk og takk for at dykk slepp
 meg inn i heimen dykkar og gir meg masse inspirasjon:


Ikkje akkurat lett å plukka ut 5 stk blandt mange fine bloggar...

post signature

3 kommentarer:

  1. Tusen takk Hilde!

    Så fin blogg du har! Må titte litt til...
    Ha en flott kveld. :)
    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award!
    Og ja, tenkte å bli med på bloggtreff jeg også :)
    Gleder meg til å treffe deg og bli bedre kjent...
    Ha en fin uke enn så lenge!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Du er søt!
    Vet ikke om jeg har sagt skikkelig takk :)
    Håper du kan komme neste gang!
    klem

    SvarSlett