tirsdag 27. september 2011

Grønt er skjønt!

Kanskje har du fått med deg at eg likar fargen grønn?!
Viss ikkje, må detta vera din første tur innom her - så velkommen til deg.





Grønn symboliserer sjølvsagt naturen. Det er ein av dei mest populære fargar i innredningen i dag, og den mest behagelige farge for øye. Den grønne fargen hjelper oss til å holde jordkontakten og gjer oss avslappa.






Hm.. kanskje det er derfor eg er ein så avslappa person?! Litt vel avslappa til tider, spør du Bonden. Det skal mykje til for å stressa meg, men det skal lite til for å gjer meg sint.. Men eg blir fort blid igjen òg ;)






Favoritten nå er mint. Men likar òg veldig godt flaskegrønn og grasgrønn.



Alle bileta er frå Pinterest



Er på jakt etter grønne sko, men det skulle ikkje vera så enkelt. Nå som "grønn er den nye sorte".
Eigentleg vil eg at skoen skal vera mørkare enn denne. Ein vakker dag dukkar den nok opp.

Ha ein grønn tirsdag!

post signature

7 kommentarer:

  1. Elsker det første bilde..kunne flyttet rett inn!!KULT :)
    Og jeg kan ikke se for meg deg sint..du er det jo det søteste jeg vet:) Jeg kan og bli rasendes sint..he he..men ikke langsint jeg heller..
    Fin dag til deg!!
    Og gryta er hvit!!
    Goe klem:)

    SvarSlett
  2. Du sint ha, ha!
    Okay da, vi har vel alle skjulte sider...
    Mint er en favoritt her også, som du vet.
    Men den ligger litt på vent til våren plutselig dukker opp igjen.
    Lykke til med å finne sko!
    De dukker nok opp ja ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Enig - grønt er flott og kult (spesielt på sko).
    Fine bilder :) Heidi

    SvarSlett
  4. Vet du, først tenkte jeg at det var dine stoler, for fyyy de var lekre!! Jeg er så enig så enig - Grønt er virkelig skjønt! Det bringer så mye friskhet med seg, og av den grunn har jeg grønne detaljer på kjøkkenet nå : )

    Lykke til med sko-søk : )

    Klem.

    SvarSlett
  5. Yes, grønt er herlig! Eg har hatt grønt som kontrast-farge i dei tre siste åra, men no blei det plutselig lilla. Og så husker eg når eldstemann var liten, då ville han ligga på ein GRØNT handkle på badegolvet og vakna om morningen før han skulle i barnehagen - og var det ikkje grønt så vart det leven!

    Flotte bilder du viser i dag! Og eg må henga meg litt på dei over her, sint? Du? Du er jo så smilande og skjønne :) Men skinnet kan bedra, eg veit jo det, og ein skal ikkje la seg pelle på nasen.

    Ha ei herlig veke, håper du slepp å bli sint ;)

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. Vakre bilder! Likte godt det første bilde :)

    Ønsker deg en fortsatt så fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Hei
    For en nydelig blogg du har. Ble litt overrasket da jeg kikket nedover siden din og så dette innlegget. Jeg har nettopp lagd noe lignende på min blogg, og trodde at jeg var litt sær som synes at grønt er skjønt.Godt å se at vi er to.
    Klem, Kari

    SvarSlett