søndag 21. oktober 2012

Ny krok

Blogger frå iPhonen i dag. Då tida ikkje strekk heilt til om dagen. Er midt inni 2-3 travle veker. Til helga arrangerer eg loppemarked på Hjelmeland Samfunnshus. Veldig spanande då eg aldri har gjort det før og det er veeeldig mange år sidan det har vore det her.
Kjem det nok lopper? Eller for mykje? For lite "gjester"? For lite dugnadshjelp? For mykje skrot til slutt?
Aner overhodet ikkje. Men det er veldig mykje snakk om det og det lover bra. Og det er ikkje anna enn å prøva så veit eg litt meir til eventuelt neste år. Har du lopper det berre å ta kontakt?




Viser eit bilete frå veggen mellom stove og kjøkken som har blitt litt ny i løpet av helga. Sjølv om dei fleste svara "Meir tapet" på spørsmålet mitt på Instagram og eg nesten hadde bestemt meg for det, kjente eg at nok heller ville ha tapeten med på ein anna måte. Så den skal så absolutt få bli med videre, for eg liker den veldig godt. Det blir morgondagens prosjekt. Det blir meir nytt fram mot fredag. Då får eg nemleg besøk av ein journalist og fotograf. Reportasje i eit interiørmagasin tenk. STAS! Det kriblar i magen som ein unge som gler seg til julafta :-)

Ha ein fortsatt fin og kanskje til og med solrik søndag som her.

- Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Lykke til med besøk av journalist og fotograf! Blir nok veldig bra. :)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Så flott det blei sjølv når du fjerna tapeten,du har det så fint og så må du ha masse lykke til med loppemarkedet,det går nok knallfint:)
    Så gøy at du skal få ein reportasje fra heimen din,eg og skal ha det men angrer litt for eg føler ikkje at eg har det verken fint nok eller spesielt,ikkje bur eg i et flott hus men et gammalt fra 1976,kjenner eg får litt vondt i magen av at eg har sagt ja...
    Masse lykke til med alt:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Snaisent bilde... me like!!:)
    Lykke til med loppemarked til helgen... og journalist og fotograf i hus:)

    Ønsker deg en finfin søndag videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Å så spennande tider du går i møte, Hilde :) Knakande kjekt med ildsjeler som arrangerer loppemarked, håper det kjem mange gjester og mange lopper som skifter eigar. Og så interiørmagasin reportasje - fy søren så stas! Gratulerer, gleder meg stort til å lesa den reportasjen, du lyt tipsa oss, Hilde.

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Fin ny krok!
    Likte peacetegnet ditt under her. Fin diy!
    Og masse lykke til i morgen! Så stas! Jeg hadde også et besøk i september og det var sååå gøy. Gruet meg litt på forhånd, men de som besøkte meg var så kjekke at det absolutt ikke var noe å få sommerfugler i magen for:)

    God klem Tonje

    SvarSlett
  6. Lekkert hos deg!!!!!!!

    Fin søndagskveld:)

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  7. Så moro med loppemarked og ikke minst å få hjemmet på trykk. Skjønner godt at du synes det er stas. Lykke til:) klem

    SvarSlett
  8. Ska sei!!! Ting skjer jammen fort i heimen din Hilde. Eg klare snart ikkje venta på å komma å sjå alle de nye prosjektene dine. Ser veldig bra ut jaffal:-) Stor klem frå Lene

    SvarSlett
  9. så fin ny krok! kjempekoselig.Så spennende og kjekt med journalist på besøk !
    lykke til :-)

    SvarSlett
  10. Spennende med loppemarked:) Travle uker her også, flytter inn i ny skole, arrangerer basar og er med i forhandlingsutvalget for utdanningsforbundet i årets lokale lønnsforhandlinger. Gleder meg veldig til juleferie;)
    Nydelig fin krok! Gleder meg til å se hva du tenker med tapeten!
    God helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Så spennende og unikt interiør du har. Her var mye nytt å se, ting en ikke ser på enhver annen blogg!
    Ser av påmeldingslisten at du også skal på bloggtreffet i morgen! Kanskje vi treffes der.
    Førjulsklem fra Marit

    SvarSlett