torsdag 13. desember 2012

Luke 12: Staseleg besøk

 
Den 12.12.12 var ikkje berre ein spesiell dato, men ein ganske spesiell dag for ei bondekona på Fister.
Eg hadde besøk av sjølvaste NIB jentene, Solveig og Ann Helen.
Eg har ikkje hatt annledning til å treffe dei tidlegare, og at det første treffet skulle bli heima hjå meg, hadde eg ikkje i min villaste fantasi tenkt skulle skje.
 
 
 
 
Etter saakte kjøring på snøfyllte veger innover Ryfylke, kom dei seg omsider fram.
Synest det var veldig kjekt at dei aldri sytte med å koma inn til deg, tross ferje, lang reis tur-retur og ikkje minst snø. Spreke jenter!
 
 
 
 
Dei knipsa i veg..
 
 
 
 
Fòr gjennom huset som ein vind - sjå berre på lysa som fekk smaka på det..
 
 
 
 
Knipsa litt til..
Titt tei - eg ville òg bli med.
 
 
NIB has left the building..
Så var festen over.
Akkurat då dei hadde pakka ned kamera, kom ei tjukk og mørk byge å mørkla huset. Flaks at den ikkje kom tidlegare. Eg sitt aleina igjen i skumringa med eit smil om munnen.
Men med dårleg samvittighet for at eg ikkje laga noko enkel mat som dykk kunne ta med dykk rundt mens dykk knipsa bileter. Det hadde liksom ikkje blitt det sama å gå rundt med suppa.
Takk Solveig og Ann Helen, for ein kjempe koseleg dag.
Håpar me treffes snart igjen ♥
(krysser fingrene for passande dato for Glansdag ☺)
 
Til våren kan du nok få sjå meir frå besøket.
Spanande!
 

post signature
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Åååå, se kjekt :-))) Det fortjene du - du e så flinke!!!! Glede meg te å se :-)))
    Stor klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så flott:)
    fine bilder og kjekk lesing!
    Gleder meg til å se mer:)
    klem

    SvarSlett
  3. så gøy! kjempefint hos deg då! å du er så god så det var ikke akkurat overraskende for min del iallefall;) gleder meg og til å se mer!
    klem june

    SvarSlett