fredag 14. desember 2012

Luke 14: Gåvetips til han




1. Brettspel
2. Toastjern til bål, Enkel butikken
3. Devold ullklær
4. Bergans Breheimen bukse
5. Electrolux EKAM300 kaffetrakter med kvern

Bondens ønskeliste pleier sjelden å væra så lang og innhaldsrik, men i år har han i grunnen komt på fleire gode ting. Ok, brettspill har eg tilføyd på lista, utan å spør om tillatelse. 
Toastjern til bål. Kjekt å variere grillmaten på skogen, sjølv om ungane sjølvsagt synes det er supert med grillpølse. Me har vaffeljern til bål og det er heilt genialt. Har berre vaffelrøra i ei flaske og tømmer røra på jerne. Enkelt.
Bonden har fått sansen for nykverna kaffe. Kaffetraktar har me jo, så kun kvern er eventuelt og aktuelt. Men då blir det nok eit utstyr på benken. Denne er frå Electrolux. Ein kan brue både malt og heile bønner.
Helg igjen gitt. I morgon er det julebord med Enkel på Spa Hotell Velvære
Gler meg.
Fin fredagskveld og god helg.

post signature

2 kommentarer:

  1. takk for tips... satse på 30års gaven ligg under treet!"bedre sent enn aldri". Gler oss til feiring i Hetlandsbygdå!

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med tips til hva man skal komme på til disse mannebeina. Jeg syns menn/gutter generelt er veldig vanskelige å komme på gaver til. Men i år, tror jeg faktisk at jeg må gå meg en tur på XXL og se om jeg kan finne noe der. :)

    SvarSlett