søndag 2. desember 2012

Luke 2: DIY advents stake

Har laga meg ein kjapp og enkel adventsstake.
 
Det du treng er:
4 stk barnemiddagsglass
Quick spraylakk matt kvit
stempel
 
 


På kvart glass står det nr. søndag i advent




Om du vil, kan du f.eks. ha litt hyssing eller bånd rundt kanten for å gjer den litt meir dekorativ.
Eller skrive på i staden for stempel. Kva med store tall som Arne Jaconsen sine?!
 
Me skal på førjulskos på Hjelmeland om nokre få timar.
Fakkeltog, julegrantenning, gå rundt juletreet, nissebesøk, juleverksted for dei små med bl.a. pepperkakepynting og kort, gløgg og graut.
Koselig tradisjon som eg håpar fortsett.
Arrangørane etterlyser folk til å overta berre for å tipsa om det.
Sjølvsagt kunne eg tenkt meg det, men har bestemt meg for å trappe litt ned.
Eg har mine faste som eg er med på.
Men knall kjekt er det med slikt, så det er i alla fall ikkje noko å væra redd for å prøve.


post signature
 
 


7 kommentarer:

  1. syns denne var kjempefin! dekorativ og grei!
    jeg har ikke laget meg adventsstake iår... får se om jeg skal begynne å rote i kassene mine etter noe stasj...:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Så fine de var:))
    Elsker all den flotte inspirasjonen og stemningen på blogger om dagen ♥

    SvarSlett
  3. denne idèen din var god!! jeg syns det var så fint!!
    ha en fin kveld videre!!

    SvarSlett
  4. Kjempefine! :)
    Ha en fin ny uke,
    og nyt adventstiden!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Så fin idè!
    Likte den veldig godt, passa fint inn hos deg.
    Diggar forresten adventskalenderen din også:)

    God adventskveld.

    SvarSlett
  6. utrolig stilige adventstaken din var:-) liker godt

    SvarSlett
  7. så fint!
    får jeg låne et bilde til et samleinnlegg hos meg?

    SvarSlett