søndag 17. februar 2013

Takknemleg..



 
Eg er så utroleg takknemleg for at bilete mitt igjen er komt til finalen i NIBs månadlege utfordring.
Det er like stort og like stas denne gong som dei andre, og eg blir desto meir overraska over at eg er der igjen. Eg er audmjuk og stolt av å væra i selskap med dei fine bidraga.





Så tusen tusen takk Lisbeth Larsen (Fargesjef i Jotun), som likte bilde mitt.
Og Solveig og Ann Helen for at dykk arrangerer og ordner. Det er så gøy!!
Premiane NIB jentene klarer å få til er ikkje berre rusk. Denne gang skal Lady teamet ta vinnaren med til TineK sitt showrom i Danmark og "frokost" heima hos Tine privat.
Jotun/Lady spanderer reise og opphold.
Eg har lyst å vinne og er så takknemleg viss du liker mitt best og stemmer på det. Ja, for du må jo stemme på det du liker best - så får berre eg kryssa fingrane for at det er mitt i dette tilfelle ;-)
 
Stemma kan du gjera her





7 kommentarer:

  1. Har stemt på deg, stilig bidrag - håper du vinner!!!

    SvarSlett
  2. Da har du fått min stemme:). Flott bilde - igjen. Og gratulere så mye med finaleplass igjen, krysser fingrene for deg:))

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg gjør mitt for at du skal få spise frokost hos TIne K! ;) Kan vi stemme en gang for dagen? Jeg kan i hvert fall stemme både hjemme og på jobb! hihi

    Velfortjent at du er i finalen!!

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulera:-). Så gøy:-).
    Du er super flink og skjønnar godt at du er i finalen:).
    Eg stemmer på deg:-).
    Klems Evelyn:).

    SvarSlett
  5. Flott bilde!!
    Gratulerer:)
    Lykke til ♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Lykke til i finalen, jeg heier på deg!

    SvarSlett
  7. Stormende jubel. Det var en velfortjent plass du fikk :-) Lekker blanding av farger. Lykke til til deg. Klem fra Monica :)

    SvarSlett