søndag 18. desember 2011

Jonah ynskjer seg..

Eller ja, som eg sa om Fridas liste: Mor synest Jonah trenger(?) blir meir korrekt.



1. Tøfler frå Mitt Rom 2. Puslespel frå Sebra 3. Linskjorte frå Norlie 4. Sengesett frå Blafre 5. Sakkosekk frå Cocoon Coutore 6. Trillekoffert frå Mitt Rom

Veit du ikkje kva du skal kjøpe til ein liten gutt nå i siste innspurt mot jul?  Kanskje du får nokre tips her. Sjangsen er vel heller stor for at gåvene nå er kjøpt inn. Eg for min del mangler nokre få og må ta meg ein bytur igjen på tirsdag. Veit sånn nokon lunde kva eg skal kjøpe, så eg synest eg har ganske god kontroll.

Nå er straks VM finale. Heia Norge!! Håpar på ein nesten like spanande finale som i 98(det var del i 98?!). Hugsar veldig godt at den var svært nervepirrande. I morgon kjem eg tilbake til vinnaren av gje-borten min. Følg med!
post signature

2 kommentarer:

  1. Hehe, måtte le av kommentaren din inne hos meg:) Og skal sei Jonah (eller mammaen:)) ønsker seg masse fint til jul!

    Må bare beklage at jeg ikke dukket opp på forrige bloggtreff - jeg ble tatt av tiden rett og slett og en jobbreise som inntraff dagen før. Men jeg stiller neste gang, hadde vært koselig å treffe deg og de andre igjen:)

    Ønsker deg ei kjempefin jul!:)

    SvarSlett
  2. Herlige ønskelister :)
    Hurra for Norge som vann!!

    Ønsker deg ei fin start på veka, klem Helene

    SvarSlett