fredag 13. januar 2012

Ein fabelaktig utfordring

Fabelaktige Maia har ein fabelaktig utfordring med ein fabelaktig premie.
Eg som drøymer om nytt Nikon kamera har veeeldig lyst å vinne dette.
Joda, eg har i grunn eit ganske bra Nikon kamera, D60, som til vanleg bruk er meir enn godt nok. 
Men med foto som hobby ynskjer eg meg eit endå betre som det ikkje er begrensa kva objektiv ein kan ha på..




Dette biletet har du kanskje sett i Folkets Ikea katalog?




Dette biletet var med i NIBs blogganbefaling i ROM123 i juni 2011.
Og havnet blandt galleriet til Mai utfordringa hjå NIB.






Og dette biletet vann eg med i stillebens utfordringa hjå Lidyll.

Med desse bileta kryssar eg fingrar og tær og alt som kryssas kan å håpar så intenst å bli plukka ut som den heldige vinnar av eit Nikon D5100.
Nå er det fredag og helgemodus på jobb med vinlotteri og det som høyrer til.
(Innlegget blei laga i går, er berre innom for å posta det ;-)

God helg!


post signature

13 kommentarer:

  1. Lekre bilder!!!

    Lykke til i utfordringen :) må grave i arkivet etter et bidrag jeg også :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!!! Når nok langt med disse :)
    Lykke til hvertfall!!
    Og en lekker fredag til deg :)
    Klem Pauline

    SvarSlett
  3. Elsker bildene - spesielt det første! Mmm... Du er råflink! Lykke til!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, alle sammen!

    Håper helga di blir super!
    Klem Helene

    SvarSlett
  5. Hei Hilde!

    Nå har jeg kost meg så innmari med alle prosjektene dine og de vakre bildene dine. Imponert! Er det mulig å låne noen bilder og linke til deg?
    Alle må jo få se dette (hvertall de som er innom hos meg ;))
    siwpeder(a)hotmail.com

    Fin hælg!
    Siw

    SvarSlett
  6. Så gøy at du deltar i min fotokonkurranse :)

    Nydelige bidrag! Du klarer å fange en egen stemning i bildene, me like!

    Husk og følge med, for å se om ditt bidrag kom med videre!

    Med ønsker om en fabelaktig helg.
    Maia

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder og lykke til i konkurransen:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, du er så flink!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  9. Hei på deg,

    Likte det første bildet ditt utrolig godt!
    Gult er kult ;)

    Titter innom for og ønske deg en herlig Lørdag - håper den blir magisk! KLem Jatte :)

    SvarSlett
  10. Ja det må eg seia, du stiller sterkt med dette bidraget! Så flotte bilete og så lekkert styla i Hilde stil :) Likte spesielt godt det "blå bordet" ditt til NIB si maiutfordring, herlig!

    Klem Eli

    SvarSlett
  11. Hei Hilde, så koselig at du la igjen kommentar hos meg, så fant jeg din blogg :)
    Nydelige bilder du viser, og i tillegg et nydelig hus! Må si du er knall flink med interiør :)
    Begynte i dag med fotoleksen, og det blir som det blir :)
    Ha en fin søndag, klem klem

    SvarSlett
  12. Så flink du er, nydelige bilderdu kommer med:)

    SvarSlett