torsdag 14. februar 2013

Tjuvstartar våren..



Nå som det nærmar seg vår, får eg igjen behov for meir fargar. 
På tirsdag plukka eg med meg nokre fargeprøvar på jobb. Artig var det då å komma heim til Boligpluss som var fullt opp med nettopp desse fargane. (Ja, det var jo litt ekstra kjekt å komma heim til Boligpluss denne gong ;-)) Eg blei ikkje mindre inspirert og maling blei kjøpt allereie dagen etter. 




Ein lys fersken/lakserosa og ein litt mørkere. Litt som kokt og rå laks ;-) Saman er dei skikkelig fine og gjorde seg i lag med det mintgrønne. Fekk svingt malerkosten på både det eine og det andre i løpet av ei kveldstund. Det blei straks vår i stova. Meir skal dykk få sjå.

post signature

15 kommentarer:

  1. Deilige fargar, så inspirerande å sjå:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger:)har lyst å male noko i den fargen eg og,så lekker:))
    Klem

    SvarSlett
  3. det var en kjempefin farge:)
    hva heter den?:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Nydelig farge :-) Deilig at våren snart er her!!
    Silje

    SvarSlett
  5. Nydelig det skapet ditt, og leste om deg i boligpluss ;-)
    God helg.

    SvarSlett
  6. Lekker farge! Og det skapet ditt var kjempeflott

    SvarSlett
  7. Knallstilige farger!!
    Og knall reportasje også - storkoste meg med finfine bilder av et lekkert hjem!!:)
    Ha en flott kveld og ei god helg!!
    Klem fra Kristin som har en etterlengtet vinterferie:)

    SvarSlett
  8. NYDELIGE farger !!:) Får skikkelig vårstemning her!

    God helg!
    Klem Henriette

    SvarSlett
  9. Aldeles nyyydelige farger. Du har et utrolig vakkert hjem! God helg til deg! Klemmer fra Beate

    SvarSlett
  10. Så i boligpluss at du hadde så fin selvlaget lampe! Har lenge tenkt å gjøre noe lignende. Har du lyst til å dele med meg hvor mange masker du har brukt, nålstr øl? Hadde satt sååååå stor pris på det :)

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  11. Så spennande ;-D Herligt å se fargar hos folk og butikkar nå!!!!
    God lørdagskveld ;-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  12. Nydelige farger sammen!!
    Så kjekt med litt nye farger når det går mot vår ♥

    SvarSlett
  13. Nydelige farger, godt valg :)
    Liker stilen og bloggen din- lagt meg til som følger :)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  14. Nydelig farge på skapet ditt! Har lyst å male mitt ska i samme farge. Lyst å dele fargenavn? Hilsen Elin

    SvarSlett