søndag 10. mars 2013

Sanselig Rom - Soverom

Franciska vil ha inspirerande bilder av soverom, kjøkken, stove, jenterom, gutterom, uterom til si nye bok Snaselig Rom som skal koma ut til hausten. Hadde jo vore veldig stas å få bli med der.
Her kan du sjå mange andre inspirerande soverom.





"Men når dyna varmar rundt oss båe to
i mørke natta,
ska eg kviskra i øyra ditt og svara på
koffår du e den finast eg veit

Kor eg henta alt motet frå
kan kje eg forstå
Men ein ting veit eg klart og greit;
at du e den finast eg veit"
Hellbillies
Den absolutt finaste songen eg veit.. Og etter at me hadde den i bryllupet vårt er det vår song ♥


post signature


1 kommentar:

  1. Lekkert!! Her sover dere godt tenker jeg:)
    Vår sang også btw, en perfekt bryllupssang!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett