mandag 15. april 2013

Fargekodar og svar på spørsmål


Eg får ein del spørsmål om fargekodar etter reportasjane i Boligpluss og Boligdrøm, bilder på instagram og her på bloggen.
Her har eg derfor samla dei viktigaste.




Fargekoden på skapet er 2510-B70G
Krakken er S0520-Y70R




Fargen på lysestaken er S1040-Y85R




På den eine veggen i stova har eg Valmuefrø, S4502-Y.
Ein veldig lun og fin gråfarge som eg er veldig fornøyd med.
At det er ein liten dæsj (2%) gult i, gjer at den ikkje blir blålig.




Tallerkenhylla og dukkesenga på Frida sitt rom er malt i S0580-Y10R





Fekk og spørsmål om denne puta her om dagen. Eg har svart deg på kommentaren din, men svarer deg her  og. Puta er frå Kremmerhuset. Kjøpt for ca 4 år sidan.




Veggklisteret med teksten frå Hellbillies song "Den finast eg veit" er bestilt frå Happylines

post signature

8 kommentarer:

  1. nydelig hjem med mangen spennende farger.... :) liker ;)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Så bra!
    Jeg så nemlig bilde av skapet ditt i et blad og tenkte:
    Det er blåfargen jeg leter etter!!
    Har nemlig planer om å male utgangsdøra blå...
    Tusen takk for koden!
    Ønsker deg en NydeligFlott mandag!!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett
  3. Legger meg til som følger også jeg!
    Bloggen din en jo bare så NydeligFlott!
    Og du tar de lekreste bilder!
    Gleder meg til å følge deg videre!!!

    SvarSlett
  4. Nydelige farger ) Valmuefrø var rålekker! Kjempeflott blogg og vakkert hjem du har!

    SvarSlett
  5. Digger huset deres! Så mange fine farger og detaljer:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du deler fargekoder og hvor du har kjøpt ulike ting hen!:)

    SvarSlett
  7. Hei! Fint skap på toppen av artikkelen, vi har fått et helt likt skap av mine besteforeldre og trur vi går for samme farge som deg. Veldig fibt :-)

    SvarSlett