søndag 13. februar 2011

DIY - Morsdagsgave


Til verdas beste mamma!

Da mødre ble til var tanken ganske klar.
For mødre har noe i seg som ingen andre har.
De øser av sin omsorg og deler alt de vet.
De viser deg at livet er håp og kjærlighet.
Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg.
Den beste mor i verden,
det er nettopp
deg




Kjøper eller lagar du gåve til mor?
Eg er mest for å lage sjølv.
Og det blir eg òg mest glad for - men eg blir sjølvsagt glad for alt ;)

Denne gåva har eg brukt meir tid og omtanke på enn penger.
Perleblomst- og tulipanløk i tomme syltetøyglass. Skulle jo aller helst brukt noregsglas.
Ein kan pynte med steiner, perler og bånd i akkurat den fargen ein måtte ønskje.
Eg har limt ei blonde rundt det største og eit bånd som det står "glad i deg" på det lille.
Og ein hyssing med tag som det står "Made with love" på.
Kan brukas som vase eller lysestake eller noko heilt anna etterpå.

Reknar med mamma blir glad! ♥

Ha ein fin morsdag alle flotte mødre!

Dagen min starta med å få lov å sova frampå.
Blei vekka av Jonah som kom å gratulerte meg med dagen,
 etterfulgt av ein klem og heimalaga kort ♥
post signature

4 kommentarer:

  1. Flott med tagsene på glasset. Fine løkblomster du skal gi bort. Jeg har kjøpt perleblomster, gåsunger og en fin krukke jeg skal gi bort i dag. :)

    SvarSlett
  2. oi så flott :) tenke ho bli veldi fornøyd :D

    ha en flott morsdag!
    Gratulere me dagen ♥

    klæm

    SvarSlett
  3. Det var en nydelig morsdagsgave. Håper du hadde en fin mordag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin morsdagsgave:) Har dessverre ikke lenger en mor å gi gave til. Men når hun levde, hendte det at jeg kjøpte. Ellers så ble det en tlf. Vi bodde et par timer unna hverandre.

    Ha en fin dag

    W

    SvarSlett