fredag 11. februar 2011

Spisestove

Her kjem litt bileter frå spisestova.




Ein vegg med brun-mønstra tapet. Trur den er i frå Borge?!
Den same tapeten er på ein vegg på soverommet,
men der er resten av rommet malt i ein matchande brun farge.
Det kan du sjå her.
Biletene er av bonden, meg og Jonah. Snart på tide å få opp Frida òg..




Jærstolar frå Slåke Møbelfabrikk.
Jærstolen har sin opprinnelse i Hjelmeland, altså her eg er i frå.
Dei to stolane i midten er loppefunn.
Skapet til venstre høyrer eigentleg til soveromsmøblene.
Vitrineskapet er frå IKEA.
Rokken og stolen i hjørna er arvegods frå både min og bondens familie.




Her kan du sjå litt av sofakroken i bakgrunnen.




Den hekla duken fekk me i bryllaupsgåve.
Nydeleg!
Og veldig kjekt med heimelaga gåver synes iallefall eg!




Hipp hurra for Marianne som er 30 år i dag!
Gledar meg til jentefest i morgon ☺

Må òg gratulera den herlega tantejenta mi Alexandra med overstått 4 årsdag
 og med gledar oss sjølvsagt til selskap på søndag ☺


post signature

6 kommentarer:

  1. Det var en kjempefin blanding av gammelt og nytt! Brunt og hvitt i ulike nyanser er fint sammen. Ha en fin fredagskveld : )

    SvarSlett
  2. For ei flott spisestove! Herleg mix av gammalt og nytt!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Nydelig tapet, du har det fint altså! :)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Så koselig spisestue dere har:)

    W

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Oppdaget nettopp bloggen din gjennom BoligBlogg på BoligPluss - og hit kommer jeg gjerne tilbake igjen, den var kjempefin!
    For en utrolig flott tapet dere har her i spisestua, rålekker!!
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Hei!
    For en utrolig fin tapet! Hvor har du kjøpt den?

    Hilsen Anita

    SvarSlett