onsdag 23. mai 2012

Som eg gler meg..

..til august.
Då skal me i det fjerde og siste bryllaupet for i år.
Både Bonden og eg har fått ærefulle oppdrag for dagen.
Han skal væra toastmaster og eg skal ta bileter. Ikkje sjølvaste brudebileta, for dei skal ein fotograf ta, men resten av dagen skal eg foreviga.
Det er søskenbarnet mitt, som òg er ei god venninna og jenta.
Bonden har i tillegg gått i klasse med hu på ungdomsskulen.




Då hu fann denna ringen på Epla, tenkte hu på meg.
Og snill som hu her, bestilte hu den til meg som takk for bileta.
Føler eg eit visst press nå?! Neida, det gjorde eg jo allereie ;-)
Middag og fest skal finna stad på naustet heima på garden.
Dei har ei heilt fantastisk perla heilt for seg sjølv ved sjøen.  
Her blir det stil over det heila kan eg lova.

 

 
Takk for tilliten - me gler oss begge to

Gler meg sjølvsagt til dei 2 neste bryllaupa òg ;-)
Det første av dei er allereie neste helg. Ser ut som været kan bli perfekt for utevielse. Jippi jei!
post signature


4 kommentarer:

  1. For en koselig gave, flott å se på og gitt med omtanke :) så spennende å være fotograf da, men samtidig greit å ikke være hovedfotografen, litt mindre press ;) vi skal og i bryllup om noen uker, mannen skal være fotografen, og jeg assistenten :) håper du nyter sommeren :) klem klem

    SvarSlett
  2. Så spennendes..og gøy!!
    ..det blir helt sikkert knallbra!!

    God klem:)

    SvarSlett
  3. Så koselig! Du kommer helt sikkert til å klare oppgaven din med glans:9
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Håper vi får sett noen av de vakre bildene dine, du e flink!
    Jeg skal også knipse noen i sommer, veldig kjekt det!
    Klem m

    SvarSlett