mandag 25. juni 2012

Ein dag i mai..

..fløy eg over Hetlandsbygda.




Kvar vår/sommar kjem det ein gjeng som driv med dette å flyr over Hetlandsbygda.
Time etter time.
Før dei landar trygt og kontrollert på ekra rett oppføre huset vårt.
Eg har lenge sagt at eg har lyst å prøva,
samtidig som eg har sagt at det kan henda eg trekk meg når eg står på toppen.




Ein søndag i mai fekk eg plutseleg oppleva det.
Me hadde akkurat parkert i tunet etter å ha feira flott brudepar på Voss,
då instruktøren på kurset som blei holdt den helga kom ned til oss.
Kva passar vel betre enn å avslutta ei helg på Voss med paragliding liksom?
Sjølv om det var heima på Fister og ikkje Voss..




Eg var ikkje i nærheten av å trekka meg. Pulsen var (nesten) på kvilestadiet.
Ok. Kanskje ikkje. Kribla gjorde det jo.
Håpar virkelig eg får ein tur til ein vakker dag.


I bakgrunnen ser du garden vår.


Fantastisk opplevelse.
Den følelsen.

post signature

6 kommentarer:

  1. sinnsykt kult av deg, og åå så herlig som det må være!

    å hoppe i fallskjerm er definitivt en av mine fremtidsdrømmer!

    Håper mandagen er god, og at uka blir fin : )

    SvarSlett
  2. Å så utrolig gøy!! Jeg drømmer om å få oppleve det samme.. Litt spenning i hverdagen er jo ikke feil det.. :)

    Fin fin ukestart til deg

    SvarSlett
  3. Wow - så tøft!! Tenker det var helt ubeskrivelig:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Åh fantastisk! Du e spreke Hilde :)

    SvarSlett
  5. sjekk bloggen vår, du har vunnet i vårt gavedryss. Legg igjen navn og adresse så sender vi deg gaven :)

    takk for at du deltok :)
    ha ein fin kveld videre.

    henriette og helene

    SvarSlett
  6. Så tøff du er!!
    Ser jo utrulig kult ut:)

    God torsdagskveld til deg:)

    SvarSlett