onsdag 20. juni 2012

Til salgs - Ektorp trekk

Pga stil og fargeendring, vil eg nå selga 2 brune trekk til 3-seter Ektorp sofa.
Kun brukt 2 år - litt sånn av og på ;-)
De er bestilte på Bemz.




Stoffet er litt grovt og kraftig. Ganske solid. De er fint brukte, vil eg påstå.
Nå er det ei stund si eg hadde de framme, men eg meine det ikkje skal var flekker og iallefall ikkje anna slitasje.




Eg betalte rundt 4500,- for de, med frakt og toll.
Eg selge dei nå for 2500,- det er inkl frakt.

post signature

3 kommentarer:

  1. ja det er jo godt å forandre litt hjemme:)

    SvarSlett
  2. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett
  3. Jeg har sendt deg en epost og venter på svar :)

    SvarSlett