mandag 1. november 2010

Møbel-restaurering

Jeg har maaange prosjekter i kø.
Har møbler som skal pusses og males og trekkes om og tapetseres og pyntes.
Alikevel er jeg på jakt etter nye, gamle møbler.
Har fått streng beskjed om å bli ferdig med det jeg allerede har før jeg får nytt i hus.
Men hvis nye kupp dukker opp, kan jeg jo ikke la de gå fra meg.. ;)

Her er noen av møblene som skal fikses i nærmeste fremtid.








Har du lignende møbler stående og ikke vet hva du vil gjør med de?
Følg med så kan kanskje mine være til inspirasjon!






Settekasser er det nok flere av rundt forbi. Denne hadde jeg på pikerommet mitt.
De er veldig populære å male og gjerne dekorere med forskjellige scrap-papir eller fine merkelapper inni.
Den havner nok på min pikes pikerom! :)





Bildene er ikke akkurat av beste kvalitet,
da møblene står plassert i krinkler og kroker i mørke og heller kjedelige rom..
Men det skal jo "før" bilder heller ikke være!

Gled dere til "etter" bilder - det gjør iallefall jeg..

71nord kaller - Heia Mari!


post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar