fredag 26. november 2010

Settekasse

Har du en settekasse liggende?
Jeg hadde en på pikerommet mitt som jeg måtte ha med meg sist jeg var hjemme.




Som nevnt tidligere, skal den henge på min pikes pikerom.
Egentlig burde jeg vel pusset opp rommet hennes før jeg begynte på "pynteting",
siden hun snart burde flytte ut fra vårt..
MEN dette er jo et mye mindre og enklere prosjekt enn det.




Slik ble denne.
Jeg har brukt scrappeark fra panduro og Blafre-papir med bambi på.




Skulle hatt flere av disse. Det er jo så mye man kan gjøre med de.
Og de kan brukes til så mangt..




Christine med bloggen Gun Hip, Swollen Lip fant 5 stk på loppemarked.
Hun har malt de i både lilla og gul. Og pyntet med bambier. Så søte!

På søndag er det jammen første søndag i advent.
Har dere hentet frem staken?
Det har ikke jeg og er visst litt sent ute med jul når en ser på alle de fine bloggene som allerede er godt i gang!

God helg til alle dere!

post signature

1 kommentar:

  1. Så nydelig kassen ble. Tror jeg har en liggende hjemme hos mine foreldre. Takk for godt tips:).
    Ha en flott 1 desember.
    Klem Alfa

    SvarSlett