onsdag 10. november 2010

Sofakroken

Kveldstemning i sofakroken
Egentlig burde jeg vente til alt er ferdig,
men det kan jo ta tid..




Har en ny lampe som skal opp - helst så snart som mulig.
(Regner med bonden får dette med seg!)
Jobber også med ei hylle jeg har snekret.
Mangler noen malingsstrøk, så skal den opp på veggen bak sofaen.



Stigen har jeg laget av drivved, hyssing
og et gammelt skipar som bondens farfar har laget.



Har dessverre ikke "før" bilde av lampen, det skulle jeg så absolut hatt.
Den hadde messing fot med krom stang, som jeg har sprayet hvit.
Skjermen har jeg beholdt, men tatt av et sennepsgul bånd som var både oppe og nede.
Også limte jeg på en mørk brun blonde som matchet sofaen.


post signature

1 kommentar:

  1. Kjempestili! :D
    Utruli herli sofahjørnet... Like stilen din :)

    Klæm

    SvarSlett