tirsdag 11. oktober 2011

Rart med den følelsen..


..som av og til stemmer.

Som du sikkert fekk med deg, hadde Lidyll ein liten utfordring som vart avslutta på fredag. Eg var ein av 12 fine finalistar. Eg var ekstra mange gonger innom i helga for å sjå om vinnaren var kåra. Kanskje høyres det vel sjølvsikkert ut, men faktisk hadde eg ein god følelse. Og jammen stemte den følelsen.

Tuusen takk til deg som stemte på meg. Kjempe stort for lille meg ☺


Viktig å blåse på varm kakao


Faktisk er det ikkje første gong den følelsen stemmer. I sommar hadde Manuela ein (ja, opptil fleire) gje-bort og denne eine hadde eg ein god følelse på. Og jo - den stemte òg. Ettersom eg har ein gutt som eg av og til høyrer liknar på Emil og i tillegg er Emil fan, var sjølvsagt nettopp Emil-koppen favoritten. Og som hønsebonde, var det akkurat denne Emil-koppen eg(!) ville ha. Det var sjølvsagt Jonah som fekk den.





Godt med kakao i "rusje" vær!


post signature

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren :-) Fine bilder av søte barn :-) Ser deilig ut med kakao..

    SvarSlett
  2. Gratulera så masse Hilde!
    Du e goe!

    Klem fra Hanne Gerd

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Jeg hadde ikke fått med meg utfordringen, men fant bildet ditt lenger nede - det var kjempevakkert! Gav en herlig følelse! Ikke rart du vant!

    Tusen takk for utrolig fin hilsen hos meg!! Det varmer virkelig! Blir virkelig inspirert til å blogge med slike tilbakemeldinger!

    Og du, så flink du er til å style! Du jobber som stylist, eller? Flotte bilder og flott styling på bildene artikkelen lenger nede!

    Ha en super helg!

    SvarSlett