mandag 3. oktober 2011

Utfordring: Stilleben

Lidyll har ein utfordring der me skal visa våre stilleben, fristen går ut i dag så eg hiv meg med i siste sekund. Eg er eigentleg ikkje så god på dette. Eller altså.. eg kan når eg virkeleg går inn for det. Men akkurat nå har eg så mykje ting som berre står der dei står midlertidleg, av både møbler og ting. Dei står på vent pga andre ting som ikkje er ferdig. Og slik ballar det på seg. Me har som mål at bl.a. rommet til Frida skal bli ferdig denne veka. Det er på tide altså.

Tilbake til utfordringen. Her er mitt bidrag.




TineK skåler kjøpt på Bohemia, lysestakar kjøpt på Kremmerhuset, heimehekla telysholder.


post signature

8 kommentarer:

  1. Synes det var koselig jeg. Skjønner hva du mener med å bli ferdig med ting. Det er alltid noe på vent:-)

    SvarSlett
  2. Flott bidrag...
    Herlig å samle fine ting på ett fat :)
    Det liker jeg også å gjøre!
    Lykke til med alle prosjekt og skjønner hva du mener ja...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Kjempefint stilleben! Er så stilig den lampen :)

    Ønsker deg en nydelig uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Kjempeflott bidrag.. Digger at den kuule lampa di fikk være med :)

    Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Hei du!
    ...kjempe gøy at du hang deg på utfordringen inne hos meg! For et vakkert bidrag! Bildet i seg selv er jo bare aldeles nydelig! Flink!*smile*

    Det er en gevinst til vinner inne hos meg etterhvert, men først kjører jeg i gang en avtemming...avstemmingen blir satt i gang i morgen*smile*

    KLem fra meg

    SvarSlett
  6. Hei og hå!

    Hvor får du tok i de kule rein hornene?

    Lisette:)

    SvarSlett
  7. Så flott blogg du har! Her har jeg ikke vært før:)
    Nå skal jeg inn å "snike" litt i etikettene dine..hihi*

    Klem Christine/MøbelPøbel

    SvarSlett