onsdag 15. desember 2010

Julegaveønskeinspirasjon?!

Vet du ikke helt hva du skal ønske deg i år?
Det vet faktisk jeg. Det er nok noen år siden jeg har hatt så lang ønskeliste - og egentlig er den enda lengre..
Føler meg nesten litt grisk...




1. Skøyter - Med den vinteren vi hadde i fjor og slik den ser ut til å bli i år også, må jeg jo prøve skøyteferdighetene mine igjen. PS: Glemte en viktig ting - fås kjøpt på Enkel-butikken hvor jeg jobber ;)
2. Vekkerklokke til pynt. Jo gamlere - jo bedre!
3. Falt sånn for disse lekre putene som Anine har importert like fra Kina. Har VELDIG lyst på og må nok bestille noen av de.
4. Tunika fra My Cinnamon Girl. Har en brun kjole og den er så herlig å gå i og veldig søt. De har mye fint!
5. Skinnfell/sauefell til sofakroken
6. Snella og Petronella har mange tøffe ringer, øredobber osv. med forskjellige tekster og en kan bestille med egen tekst. Jeg vil ha en som det står Feien & Fjong på ;) Litt selvdigger kanskje, men det er jo bare for gøy.
7. Hvit blender fra Kitchen Aid. Jernia har til 1495,-
8. Jutematte med hotellprint 50x90cm, fra bl.a. Sofies villa.
9. EGENTLIG ønsker jeg meg ALLER mest Nikkor 18-200mm VR, men blir også VELDIG fornøyd med Sigma 18-200mm :D
10. Wallsticker "Smil til verden og verden smiler tilbake" i lysegrå., fra bl.a Sofies villa .

Ha en fin kveld!

Ta en titt inn til Vibeke, hun har OppussingsOnsdag. Gøy å se hva andre gjør med møbler og diverse.
Jeg har sendt inn lysestakene mine denne gang.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar