torsdag 2. desember 2010

Julepapirvimpler og pepperkakevilla

I dag har jeg laget vimpel rekker
 av dekorark fra Panduro med julemotiv og noter.




Den i midten er laget av restene som lå igjen
 etter at jeg hadde klippet trekanter.




Viser dere pepperkakevillaen i dag òg. Ferdig melisert!
Nå skulle jeg hatt litt mose, men det er ikke akkurat lett å få tak i nå som det er frost..
Men jeg skal gjøre et forsøk i morgen.
Også var det den pynten.. 
Har lykter, ski og kjelke som jeg pyntet med i fjor en plass,
men vet ikke hvor jeg har lagt det hen.
 Ikke sammen med resten av julepynten iallefall..




I kveld skal vi på julebord. Denne gang er det Tine Meierier vi skal være med.
I morgen er det med jobben min på Spa Hotell Velvære.
(som jeg jo har permisjon fra - men det bare ei helg igjen...)
Gleder meg til julemiddag og festlig lag!

post signature

1 kommentar:

  1. Nydeli , Nydelig, Nydelig!!!;) KOmmer garantert til å prøve meg på en vimpel snart-har sett så mange flotte eksempler:) Din var lekker!:) Og det vakre pepperkakehuset igjen:) Fortsatt like nydelig!:)

    SvarSlett