tirsdag 14. desember 2010

Vårt julekort i år

 Julekortene mine er bestilt fra nfoto.
Ettersom jeg ble veldig fornøyd med fjorårets julekort og takkekortet til Frida.
Jeg bruker Luksuskort 15x15 cm.

Veldig bra kvalitet til egentlig veldig fin pris.
Ferdig design eller gjør det selv.
Enkel forklaring!
RASK levering.

Jeg bestilte en torsdagskveld og fikk de på lørdagen.
Hadde bare jeg vært like rask................
De har iallefall fått frimerker på nå - da bør resten være enkelt.




Til deg som ikke har fått - Værsågod! ;)


post signature

3 kommentarer:

  1. Vi bruker også nfoto.no - til så godt som alt. Superservice og gode priser!! :)

    Flott julekort!

    Får vel vise frem vårt også nå. De fleste skal ha fått det. ;)

    SvarSlett
  2. Nydeligt du hadde fått det!
    Brukte og nfoto i år, men mine blei laga i hui og hast her i forgårs så eg blei ikkje sånn superfornøyd, kunne tenkt meg mer tid, men ville ha litlå med på kortet og har gått og venta på at hu skulle komme seg ut :)
    Men jul blir det vel likevel!
    Så mye fint du lage og fikse, eg forstår kje koss du har tid eg... ?
    Veldigt mye inspirerande på bloggen din :)

    SvarSlett
  3. De ble kjempe flotte!:)Litt små forelska;) Skikkelig inspirerende-nå kjenner jeg det begynner å rykke i fingrene etter å lage noe gitt....;) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Jeg legger meg til som følger av bloggen din jeg!

    SvarSlett