tirsdag 16. november 2010

Syngende fugl

Fikk i oppgave å gjøre noe litt spennende
 med en ellers veldig enkel, svart kjole.
Den skal brukes som "kor-antrekk"
der basis fargen er sort, med turkise detaljer.




Først visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre.
Selv de minste oppgavene tar jeg veldig seriøst
og vil gjøre noe helt spesielt som er grundig gjennomtenkt.
Så kom jeg over en fugl (egentlig en helt annen en denne) og med litt videreutvikling ble den slik:




Heelt spesielt ble det kanskje ikke, men ble fornøyd med resultatet.
Og en syngende fugl passer jo veldig bra.
Nå gjenstår det bare om eieren godkjenner..




Det er vel liten tvil om at jeg ble litt inspirert av Blafre.
Har du ikke vært innom bloggen eller nettbutikken, bør du virkelig gjøre det.
Blafre ble etablert av Ingrid Erøy Fagervik og er faktisk oppvokst i nabobygda der jeg er fra.

I kveld er det tid for forening igjen. Alltid like kjekt!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar