fredag 21. januar 2011

Detaljer fra kjøkken

Viser dere noen detaljer fra kjøkken
 - i mangel på andre bilder å vise dere.. ;)




Skjærefjøla er laget på sløyden på barneskolen og på den står det:
"Til Kari - Fra Hilde. Du er snill(inni et hjerte)"
Besta i Hardanger(mormor) het Kari ♥

Hylla er fra det gamle huset på gården.
Norgesglass med diverse ting i; nøtter, sølvtøy, garn.




Bjelken ble sagd ned fra låven når vi flyttet inn og pusset opp for (allerede) 3 år siden.
Den er fra det gamle taket før det ble hevet.
En detalj jeg er veldig fornøyd med!




I helga er det jobbehelg - om jeg kan kalle det det.
Bare til kl.15 på lørdag. Så det er jo mye igjen av helga.
Ellers har vi ingen planer.
Jeg nevnte jo tidligere at Frida skulle få nytt rom, men det blir det altså ingenting av denne helga.
Ettersom hønene skal ut på mandag, skal bonden bruke tiden der.
Men det skal nok bli gjort det også - en vakker dag.. ☺

Takk for alle koselige kommentarer. Det settes veldig stor pris på.
Kjekt dere likte gutterommet!

God helg!

post signature

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hihihi,måtte slette det forrige innlegget pga seriøse skrivefeil:D
    Det jeg ville si,var at du har en flott blogg, og hylla di er bare helt nydelig♥

    SvarSlett
  3. For ein fin blogg du har!!:) Kjøkkenhylla di var heilt nydeleg!:)
    Legg meg til som følgar hos deg, for her kjem eg gjerne igjen:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett