mandag 9. januar 2012

Årets.. eeh.. fjorårets julekort


Såg slik ut.




Du ser kanskje kven eg er inspirert av?
Ja, ikkje berre inspirert, men Lise var så snill og lånte det vekk til meg. Tusen takk!
Lises blogg er absolutt verdt å ta turen innom.
Masse fin inspirasjon!
Fjellby.
Hun og mannen lagar òg mykje fint som dei sel på Fjellby shop.
Fleire ting her som eg kunne tenkt meg ja..

I helga var eg med 6 herlege jenter på hyttetur.
Me hadde det så kjekt - med spel, miming, skitur, bading i stamp, vin og masse latter!
Tusen takk jenter ♥

Gratulera så mykje til O & M med lillebroren. Også på Jonah og Faster sin dag då gitt.
Nå blir det kamp om selskapsdag framover ;-)
Gler meg til å få helsa på han i morgon ♥
post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempefint julekort!

    Klem fra ELisabeth.

    SvarSlett
  2. Hørtes kjempe fint ut.

    Fint julekort, jeg elsker julekortbildene!

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  3. Jammen har du hatt ei fine helg ja, såg du såg så frisk og fin ut i dag, som du alltid gjer såklart! Veldig kjekt å få sitta vedsidan av ei så feien dama må eg sei, og takk for titten på kamera :) No gleder eg meg alt til neste gong!

    Klem ELi

    SvarSlett
  4. Lekkert med naturtema og -farger! :) Ha en finfin tirsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett