fredag 3. februar 2012

Fotokurs-lekse

I januar var eg på fotokurs på Bryne.
Hildemor inviterte og me hadde 2 lærerike og koselege kveldar
 i lag med fotograf Ingeborg Skrudland.
Dyktig fotograf og veldig flink å lære frå seg.
Rett og slett eit sprudlande vesen.
Etter første kveld fekk me lekser med oss heim.
3 oppgaver - den eine får du sjå her.
Dette tenkte eg eigentleg var den mest krevande oppgåva,
men det viste seg å var ganske enkel og fort gjort.
Oppgåva gjekk ut på å gjennskapa eit bilete.
Eg valgte dette som er bilete av Bondens mormor.


 


Blondekjolen heng til dagleg på den gamle i stigen i stova. 
Skoa har hu nettopp arva av storebrors bestevenninne.
Fortsatt litt store, men veeldig stas å gå rundt med.
Stolen, som jo ikkje er heilt lik, står ved spisebordet.
Sløyfa var eit bånd eg fann i garderoben.
Så var det berre(!) å plassere Trollet på stolen foran den grå
veggen å håpa og be om at hu skulle stå stille eit lite øyeblikk.
Og jammen gjekk det jo rett og slett fint,
men det hjalp nok med farmor i bakgrunnen




 Nå er det helg igjen - nyt den!

post signature

8 kommentarer:

  1. Oh my! Jeg ble fanget av dette bildet! Nydelig!!

    SvarSlett
  2. Det er bare så fint!!
    God helg.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Du får de te du Hilde:-)
    Såg eg likheter mellom oldemorå og snuppå? Syns nesten de eg.

    Hanne

    PS. Putå med perlemorsknappane va heilt super;-)

    SvarSlett
  4. Åååå Tante si prinsessa <3

    Klem fra tante K

    SvarSlett
  5. Så stilig, alt du får til Hilde!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  6. Takk for varme og fine ord inne hos meg idag - du er herlig! Jeg er heldig som har deg som bloggvenn!

    For ett nydelig bilde! VAKRE!

    I dag er jeg og Nala alene hjemme, mannen er på tur med jobben og vi nyter alenetid på sofaen :)
    Nyt fredagskvelden!
    klem& stort smil

    SvarSlett
  7. fANTASTISK FIN BLOGG.fØLGER DEG VIDERE OG LEGGER DEG RETT I BLOGGRULLEN MIN!

    SvarSlett
  8. Så fint.. Glede meg te å sjå dei andre ;)

    Fint bilde av Frida. Du e flink!!

    Klem Tante S

    SvarSlett