mandag 18. april 2011

Perlebryllaup ♥

Nei, nei - ikkje bonden og meg, me har 27 år igjen til me når det..

Mor og far min har i dag vore gift i heile 30 år,
 perlebryllaup



Slik såg dei ut for 30 år sidan
- og sjølv om dei ser noko barnslegare ut der,
syntes eg eigentleg er dei ganske like seg sjølv ;)

10 reglar for ekteskapet

Elsk kvarandre
♥ Vis kvarandre kjærleik og omsorg
♥ Vær oppmerksomme mot kvarandre
♥ Vær trofaste mot kvarandre
♥ Vær ærlige mot dykk sjølv og kvarandre
♥ Lytt til kvarandre
Oppmuntra kvarandre
♥ Overrask kvarandre
♥ Støtt kvarandre
♥ Vær positive

Mamma og pappa
 - på vegne av meg og mine systre vil eg sei at me er kjempe glad i dykk.
Me gler oss til å vera samla alle mann alle frå onsdag til fredag,
og ennå meir gler me oss til familietur til Tyrkia i juni.

Ein gratulasjon til Anne Mona må eg òg få med, sjølv om dagen var i går ♥
post signature

4 kommentarer:

  1. Så flott! Fint bilde av foreldrene dine. Likte så godt innlegget under også, nydelige bilder du viser. Flott med de gule tulipanene i norgesglasset.

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se bryllupsbilde te foreldrene dine:)
    Og du har heilt rett, de ser jo omtrent sånn ut endå:)

    SvarSlett
  3. Det var noen fine regler for ekteskapet :)
    Jeg får ta med meg dem videre, jeg som skal gifte meg i sommer!

    Nina

    SvarSlett
  4. Flott bilde og regler for ekteskapet :-) Hadde alle fulgt disse så hadde kanskje flere ekteskap holdt litt lengre...
    Så dårlig samvittighet for jeg skulle ha sendt deg pakken jeg lovte. Har bare holdt på med en jobb som har tatt all min tid. I dag iler jeg på postkontoret søte du :-)))
    Ha en riktig god påske, dog uten fugleservietter...
    Vh Connie

    SvarSlett