tirsdag 3. mai 2011

Eit ørlite livsteikn og hint..

Jada, dagane går.. men eg er her, berre ikkje så synleg som eg kunne ønskja.
Skal koma sterkare tilbake nå som eg får litt betre tid ettersom ungane
 har fått ein dag ekstra i barnehagen. Me har enno torsdagen fri i lag,
det er herleg!!

Her kjem eit lite hint på noko av det eg driv med akkurat nå.
Det kjem fleire bileter når eg er heilt ferdig.




Alt nips kjem frå Møbelringen Jørpeland.
Takk for kjempe god service!



På fredag reiser me til Aberdeen med kollegane mine med følge.
Gleeer meg!

Før det skal eg nok få til eit innlegg til, det er jo ny utfordring på NIB.
Denne gong er det festbord som skal visas fram.
Då passa det jo fint at det var min tur med forening med byjentene i morgon.


post signature

3 kommentarer:

  1. Mykje stilig, spent på å sjå korleis du skal ordna til;) Heilt ok å ikkje alltid ha så mykje tid til blogging, prioriter det viktigaste:)

    SvarSlett
  2. Så mye flott du har shoppet deg;))
    Ha en fin tur på fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Slik globus har jeg også nettopp kjøpt meg, elsker den ;)

    SvarSlett