søndag 26. juni 2011

Sjekk min kule gule lysestake og Rom123

Har du sitt meg i Rom123?!
Eit bitte lite bilete på NIB sine sider laangt bak i bladet.
Men som sagt synest eg det er stort for lille meg!




Eg har 5 av desse messingstakane.
2 kvite og nå ein kule gule.
Dei andre skal òg snart få nye farge.
Det må vel bli ein i mint tenkjer eg.
Og kanskje ein lilla?!




Stas!!




Nå er Glansdagen over for denne gong.
Håpar dykk har hatt det super dupert!

Reknar med det har blitt ein heil del shopping og champagne og latter drøs!
Neste år skal eg og vera med!!
Men eg har det ganske greit eg og - i Tyrkia ☺

post signature


4 kommentarer:

  1. Jeg så deg! Kjempegøy og grattis så masse 'smil*
    Og jeg må si at denne gule er en favoritt, jeg må se meg om etter en sånn lysestake neste gang jeg er på loppis!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Så deg jeg også! Stilig. Stilige lysestaker også! Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Gratla!! Og så råkul lysestake! Digger!! Kos deg videre på ferie. Klem Nina

    SvarSlett
  4. For en stilig lysestake! Hvilken type maling brukte du for å farge den gul? :)

    SvarSlett