søndag 14. august 2011

Vil DU koma?


Har du eit lager av heimalaga ting?
Det kan væra alt i frå strikking, hekling, snekring, maling, liming,. Eller kanskje du lagar noko heilt anna?




Eg er på jakt etter ein gjesteutstillar til årets Hjelmeland Frukt og Laksfestival.
I fjor var det besøksrekord med heile 5600 besøkande. Meir om festivalen kan du lesa her.
Du får gratis stand og omtale i festival-avisa som kjem ut saman med Strandbuen.
Litt kort frist detta her, men eg gjer eit siste tappert forsøk på å henta noko heilt nytt. Festivalen er allereie om 3 små veker. 2-3. september. Overnatting kan me snakkast om.



Er du interessert eller kjenner nokon som kanskje kan væra det?
Som nevnt er det kort frist, så ikkje nøl. Hiv deg på tastaturet med ein gong. Eller du er jo allereie her.. ☺
Send meg ein mail på h_hauge_@hotmail.com.


post signature

4 kommentarer:

  1. https://www.facebook.com/#!/pages/Anita-Holm%C3%B8yvik-Keramikk/164688113568216

    Sjekk ut ho her du. Keramikar frå Holmøy i Nordfjord, som lagar særeigne og fine keramiske skulpturar. Er busett og har verkstad i Bergen..

    Eg er sjølv eigar av to skulpturar frå ho, og er veldig glad i dei ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips, jeg har desverre eksamen akkurat da, ellers ville jeg vært med :)
    Du, se her:
    http://lidenskapelse.blogspot.com/2011/08/lampe.html

    SvarSlett
  3. Så spennende :) Ønsker deg lykke til med letingen!

    Nina

    SvarSlett
  4. Eg har ei søster som e hattemaker som gjerne stiller hattene ut.i tillegg lage ho herlige smykker som du kan se på epla og ho lage noen herlig porselenskåler.har ikke bilde av dem nå på mobilen.
    http://epla.no/shops/jmdsd/

    om du syns det oasser inn.hos deg hadde det vørt digg!!!

    SvarSlett