tirsdag 30. august 2011

Er det ikkje typisk?!

Lysakronene som eg la ut for salg sist veke, er alle solgt. Kun på få dagar.
Eg har lenge tenkt på kva lampar eg har lyst på, viss eg skulle ha nye. Mange alternativ sjølvsagt. Endelig kan eg kjøpa nye og velga akkurat dei eg vil ha. Og kva skjer då?! Jo, eg veit ikkje kva eg vil ha. Plutseleg er eg heilt grønn..



Lampe frå Lunehjem.no


Industrilampe frå Living

TineK lampeskjerm frå f.eks. Hviit.no

Eg skal ha 2 over kjøkken øya og ein over spisebordet. Aller helst kunne eg tenkt meg ein ny over sofaen òg. Plutseleg står ikkje den heilt i stil med resten.. Det er vel ikkje eit ukjent problem vel?!Byrjar ein å fornya ein plass, må(?) ein jo fortsetta vidare...

Har du forslag til andre lampar, tek eg veldig gjerna i mot tips!

Til deg som lurte: Wallstickeren med tekst som er på soverommet, er bestilt frå Happylines.no.

post signature

6 kommentarer:

  1. Heisan! Koselig blogg du har og så bor du på en veldig koselig plass - Fister! Der har vi vært mange ganger med båt!! Nei, det er slett ikke lett å velge lampe. Jeg har en PH5 lampe og er fornøyd med den. Jeg valgte å gå for noe klassisk - så kan jeg ha den i mange år. TineK sin er veldig fin den da - lys og enkel!
    Lykke til :) Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg liker godt industristilen..men er også veldig svak for Tinek..
    Vi holder og på med belysning til kjeller..jammen ikke lett..
    Hvordan går det med den nye lille vennen???
    Ha en fin dag..
    God klem:)

    SvarSlett
  3. Dette var jo fine lamper da, kanskje spesielt de to øverste : )) Du har jo litt røffe/naturdetaljer i heimen? Men samtidig er jo TineK-lampa enkel, ren og fin : )

    Disse (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00125811#/40192851/) kan jo være veldig fine om du skal ha to sammen : )

    Kjekt blir det nok uansett! Man må bare gruble litt, for lamper kjøper man jo ikke akkurat ofte :-P

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  4. Det skal ikke være lett å finne lamper. Selv liker jeg industristilen, men det må jo passe inn.

    Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Ikke lett! Kjøpte nettopp ny lampe over spisebordet (se bloggen min) men den var så svinbillig at jeg ikke gråter når den skal byttes... ;-)

    God helg! :-)

    Kathrine i Tryllehuset

    SvarSlett
  6. Heisann

    Fine lamper. Liker godt industri-stilen jeg, så den lampen var min favoritt :)

    Fargen på kjøkkenveggen vår heter Grå skifer, fra lady pure color. Veldig veldig fornøyd med den :)

    Ha en fin helg

    Klem Lene

    SvarSlett