søndag 11. september 2011

Lørdagskveldens bord

Etter ein travel august og start på september, nøyt eg ein kort bloggepause. Men nå trur eg ikkje det skal bli lika lenge til neste innlegg. Trur..

Forrige innlegg var det snakk om kva lampe eg skulle ha. Endelig hadde eg bestemt meg for 2 stk industrilampar til kjøkken. Og onsdag var eg innom Living for å kjøpa dei.

Utgått?! Typisk! Fann ein anna liknande lampe. Utsolgt?! Typisk! Ettersom det er ca halv annan time inkl. kjøring og ferje til Stavanger frå her eg bur, er det ekstra bommert når det skjer. Men då har eg iallefall ein god unnskyldning til å ta meg ein bytur om 2 veker.. Då skal dei væra på plass igjen, vart eg lova. 

Lampen over spisebordet held eg på med, men kjem nok til å ta nokre dagar/veker før den kjem opp. Alt etter korleis eg prioriterar. Men fin trur eg den skal bli til slutt. Vent i spenning ;)






Så over til dagens innlegg. I går kveld hadde me middagsbesøk av svigers, Mariette og Lars. Bondens søster og kjærast som bur i Oslo. Lammalår, fløytegratinertpoteter og godt tilbehør av både etande og flytande. Og god dessert i tillegg. Perfekt!






"Trudde det va oss du hadde pynta for eg!?" var det ein av gjestene som sa.. Klart det var det, men så kom eg på at eg sjølvsagt òg måtte ta bilete av bordet.






Også må eg jo meddela at eg har fått meg ny jobb. Det vil sei, ny stilling i same firma som eg jobbar i nå. Som interiørkonsulent. Kjempe kjekt og spanande!
For eitt lite år sidan starta eg for meg sjølv, i tillegg til at eg hadde ei 60% stilling på Enkel-butikken, der me har ein god blanding av varer som maling, jernvarer, kontorrekvisita og MX-Sport avdeling. Veldig kjekt og variert.
Det viste seg å bli travlare enn eg hadde trudd med både jobb og å driva for seg sjølv. Og positivt er jo det. Ikkje hadde eg lyst å gi opp begge deler heilt heller. Så frå 1.oktober skal eg jobba 1 dag i butikk og resten som interiørkonsulent. Den største forskjellen for kunden, er at det ikkje blir så lang ventetid som det til tider har blitt nå. Gler meg!



post signature

6 kommentarer:

  1. Herlig dekket bord..Og gratla med ny jobb..
    Du som bor "innøve"..er du innimellom på Jørpeland..
    Hører rykter om at Ostehuset har startet avd der..
    Skal på jentetur neste helg..og hadde lyst å ta turen..Har du vært der?
    Er det som i byen??
    Ha en fin dag videre..
    Klem!!

    SvarSlett
  2. GRATULERER med ny jobb!
    Hørtes ut til å være en kjekk og inspirerende jobb...
    Så kjipt at lampene var utsolgt :(
    Håper du har hell med deg neste gang...
    Nydelig dekket bord forresten!
    Elsker borddekking og ditt var et fint
    eksemplar ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. For et koselig bord! Delikat! Gratulerer så masse med ny jobb da, spennende. :)

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er spent på hvilke lamper du har valgt, så gleder meg til om to uker jeg også ;b haha!

    Og, gratulerer med jobben! Høres virkelig kjempespennende ut : ))

    Klem fra Silje.

    pst! Bordet var alldeles nydelig dekket, og jeg kjenner igjen denne "Ups, jeg må knipse et bilde før dere setter dere.." :-P

    SvarSlett
  5. Du må nok droppe forening ..å treffe oss istedet...Har lyst å se deg igjen..
    Takk for fine ord:)
    God klem:)

    SvarSlett
  6. Gratla med nye jobb, guri så kjekt og spennande :) Heldigen deg! Trasig med dei lampane når du først har bestemt deg for kva du vil ha, hater når det skjer! Blir spennande å sjå om ca. to veker då :)

    Klem Eli

    SvarSlett