tirsdag 20. september 2011

Nye puter og nips

Fornyinga i stova og kjøkken held fram. Ny lampe over spisebordet er på plass, nye puter i sofaen og litt nips. Del av vegg på kjøkken malt svart. Det er ikkje så drastisk så det høyres ut, tavlemaling. Nå går eg her i oljemalingsrus.. Må visst lufta litt før ungane kjem heim.



Lysestake frå Kremmerhuset, TineK bolle og treskål laga av slektning.


Har berre kjøpt puter til den eine sofaen enda. Skal til byen i dag og må nok kjøpa nokre fleire til den andre, som faktisk foreløpig har det brune trekket på seg. Skal skifta det, men det er berre litt tiltak..



Kvit pute med tekst og grå pute med striper frå Kremmehuset og Day pute kjøpt på Bohemia.


Eigentleg hadde eg bestemt meg for at det brune ikkje skulle på igjen. Men Bonden var ikkje einig og benytta sjangsen til å skifta til det brune så snart eg var ut av huset. Eg er forsåvidt einig i at kvit sofa ikkje er veldig praktisk, men det er jo så fint. Iallefall når den er rein.. Har kjøpt kvite fleecepledd til å dekke seteputene med og har Ludde pels frå IKEA og anna saueskinn som ligg der. Og putene kan jo berre tas av å vaska, ein treng ikkje å ta av alt. Høyrer du, Bonde?!


I kveld skal eg på bloggetreff i Sandnes igjen. Sist gong var det fine Manuela som hadde. Hu er forresten 1 av 5 finalistar til 'Norges vakreste hjem' og du kan stemma på din favoritt her. Siste sjangs i dag!
Denne gong er det Anette som inviterer. Gler meg ☺

post signature

10 kommentarer:

  1. For ein nydeleg blogg du har:) Fin tysdag til deg:) Klem

    SvarSlett
  2. Flotte puter - lyst og fint hos deg!! Jeg har også en mann i huset som har litt å si... vi er ikke alltid enige, men finner som regel en løsning vi begge kan leve med! Snakkes ikveld da!
    Heidi :)

    SvarSlett
  3. Så fiiiint! Helt nydelige bilder! Nå fikk jeg lyst til å shoppe litt selv :)

    Ha en fin dag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Nydelig! Koselig med litt fornying her og der i ny og ne.
    Kos deg på bloggtreff!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Så fint d blei :)

    Glede meg te å sjå d du har malt :)

    Klem fra bigsiss

    SvarSlett
  6. Kom tilfeldigvis over bloggen din og syntes du har det veldig fint! Lampen du har laget under her var utrolig tøff. Godt jobba;)

    Klem, Pernille (Sweet Chili)

    SvarSlett
  7. SÅ kjekt å helsa på deg, sånn live liksom :) Storkosa meg i går hos Anette, for ein samling herlige, kreative damer, alle like smilande og blide.

    Spent på å sjå kvar du har mala med tavlemaling - det er så tøft :)

    Klem ELi

    SvarSlett
  8. Hei!
    Takk for sist! Så utrolig koselig kveld, alle så livlige, inkluderende og smilende! Eg storkoste meg! Så fint bilde! stod faktisk med lysestaken i hånden her om dagen, tror jeg må tilbake. Den er jo knalltøff! Gleder meg til neste treff! Er helt imponert at du tar den lange turen for å treffe oss! Du er ei super jente! :)

    SvarSlett
  9. Sååå utrolig fine puter <3
    ELSK.

    Må nok ta meg en tur på kremmerhuset snart !

    Kjekt å titte innom deg igjen, lenge siden jeg har tittet på blogger :)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  10. Så vakkert!!
    Tusen takk for sist, var så kjekt at du kom!
    Du har forresten veldig god smak, lykke til med interiørkonsultasjon!
    Klem m

    SvarSlett