torsdag 22. september 2011

Tavlemaling. Forslag?

Eg mala litt av ein vegg på kjøkken med tavlemaling tidligare i veka. Den måtte tørka i 2 dagar før den skulle tas i bruk. I dag var den tørr og ungane var kjapt i gong med kritt.






Frida i Faster si t-skjorte. Alt rosa er "Miin!". Og Jonah i den vanlige outfiten. "Bokså bare datt av." var unnskyldningen for å ta av seg, og genseren veit eg eigentleg ikkje kvifor måtte av..






På denne tavleveggen skal eg laga ein kalender, liknande Ferm Living sin, middagsplanar og handlelista. Tavla går frå golv til tak. Øverst har eg lyst å ha eit ord eller to. Problemet er at eg ikkje heilt veit kva. Derfor tenkte eg at kanskje du har eitt forslag?

Gratulera så mykje med dagen til finaste Martha. Flottare 40 åring skal du leita lenge etter!!!
Gratulera òg til søtaste TM som blir 6 år ♥

post signature

10 kommentarer:

  1. Så kult med tavlemaling !! Det er kjempetøft, både det og magnetmaling.

    Mine gode forslag er :
    "vaknar du før det er ljost, skal du høyre morgenstjerna juble"

    eller

    "det e kje fyse når d e knage på jabnå"

    Hilsen Karen

    SvarSlett
  2. Du er vel bare skjønn du..
    Herlige bilder..og den fineste lille vofsi...

    Det va så kjekt å sjå deg igjen..håper du får det te neste gang og...
    Ha en flott helg.
    Goe klem !!!

    SvarSlett
  3. Det bilde av barna og hunden er rett og slett helt FANTASTISK! Søsteste bilde jeg har sett på lenge :O) EN slik ukesplan holder jeg på med om dagen også. Skal sjekke ut den fra Ferm Living :O)

    En god helg til deg og den fine famlien din!

    Carinaklem

    SvarSlett
  4. Hihi så skjlnne bilder av de, og stilig med den sorte bakgrunnen tavla ble. :)

    SvarSlett
  5. Stiligt! Har og ein gutt som like seg best i undertøyet... Håbe han vokse det av seg! Frida har så langt hår! Emma har 2-3 hårstrå og det er nesten sånn at eg begynne å dra i det snart for å få det til å komme ut.. Musehalar vil me og ha!

    SvarSlett
  6. Hei Hilde og takk for sist.
    Det var kjempe koselig å møte deg, jeg gleder meg allerede til neste gang jeg kan få møte alle de flotte damene igjen.

    Kjempe stilig vegg. Jeg synes det er så stilig med tavlevegg, men ser ikke noen egnet vegg i heimen.-) Må bare også si at den strikka lampa var utolig flottt.

    Klem

    SvarSlett
  7. Det bildet av hunden og barna dine... Helt fantastisk! :D I det hele tatt veldig sjarmerende bilder, og en tavlevegg må jo være knall! : ))

    Jeg har ingen forslag til ord desverre, men jeg gleder meg til å se mer : ))

    God helg! Klem fra Silje.

    SvarSlett
  8. Hei feien og fjong. Kjempe kozeligt med tavlemaling og dei skjønne bodnå:)
    Forslag te ord:
    "Kvardager er dei flottaste.
    Dei er fylde av eventyr"

    Lukka te frå damå på en rød knapp:)

    SvarSlett
  9. Hihih, bokså bare datt av! Herlig gullkorn:)
    Gøy med tavlemaling, kan tenke meg at det ble en hit!
    Kommer ikke på noe forslag til deg på tampen men hvis du tenker ordtak, sitater eller lignende kan du sjekke hos ordtak.no
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Hei Hilde, lenge siden nå ;)
    Så utrolig masse flott og inspirerende du har lagt ut på bloggen, og så søøøt liten vofse!! <3 og grattis m ny jobb, så utrolig spennende!!

    Koselig med bloggtreff igjen tenker jeg, er sånn en går glipp av når en har en lengre (....) pause og lite å skrive om ;) Kanskje en annen gang? ;) veldig koselig å treffe deg sist iallefall :)
    Klem fra Nina

    SvarSlett