onsdag 20. februar 2013

Rå og kokt laks?!


Som eg nevnte for nokre dagar sidan, blei det 2 nye fargar. Rå og kokt laks var veldig beskrivande for fargane. Men lakserosa eller korall høyres kanskje litt betre ut ;-)




Nå er ikkje eg akkurat ei rosa jenta. Men skarp rosa eller denne som er meir korall synes eg er fint. Det er jo ikkje det at rosa ikkje er fint, det er berre ikkje heilt meg.




Eg har brukt Lady supreme finish 40 på både lysestake, krakk og ja faktisk òg på putene.
Det var billige og heimasydde som fekk seg ein runde under penselen. Ikkje dei beste å kvila på, men dekorative er dei, og me har nok av andre puter å ta av til det ;-)




Lev vel - Tilbake til minneboka på barneskulen..




Gull og korall og svart. Nå er jo alt lov..
Fargekoden på den mørkaste fargen er S1040-Y85R
Og den lyse er S0520-Y70R

Har fått litt spørsmål om den hekla lampen min etter reportasjen. Kjekt dykk liker den.
Skal forklare og vise litt ein dag.


post signature

9 kommentarer:

  1. Så fint det var med fargar :) fine bilder av fint interiør!

    SvarSlett
  2. Lekkert! Er heller ingen rosa-jente, men disse laksfargene er absolutt mer spiselige ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder hos deg,så friskt med korall fargen:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Digger lev vel!
    Enkelt og genialt!

    ...for du vet, det enkle er ofte vanskelig å komme på
    Skal se det popper opp med kopier i blogglandia snart.
    Synes puta var bare rå jeg!!
    Siw

    SvarSlett
  5. LOVELY!

    Ikveld skal jeg og mannen på stand up og ut å spise. Jeg har lengtet etter Friday's sin fajita i ukesvis, så dette skal bli kooos!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. GENIALT! Gjett om jeg skal male på en pute eller to jeg også! Knallstilige rett og slett.. Og bildene dine er heller ikke noe å si på, like inspirerende og fine som alltid :)

    SvarSlett
  7. great photo's, really like the use of colours in a base of grey.

    SvarSlett
  8. Kan tro jeg koste meg med bladet BoligPluss i Oslo, veldig fin reportasje om dere.
    Må spørre om en ting, de Karlstad sofaene, er det to tresetere du har?
    Og er du fornøyd med det trekket?
    Ellers så har jeg sendt deg en epost angående prosjekt hagekontor.

    Ha en strålende fredag:)

    SvarSlett
  9. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett