onsdag 8. desember 2010

Julegavetips - gutt

Tenkte jeg skulle komme med noen julegavetips til små og store de nærmeste dagene.
Kanskje er du allerede ferdig eller iallefall har planene klare.
Men om du ikke er det - trenger du kanskje disse tipsene.
Jeg har jo min gutt på 3 år i tankene når eg laget collagen,
men noe passer til eldre og noe også til jente selvsagt.




1. Klær - alle har vel alltid behov for klær.

2. Når Jonah skal på en liten overnatting pakker jeg i en pose.
 Det hadde jo vært mye kjekkere å pakke i en egen koffert. Jeg har sett ut den største
 til Sebra med melkebil på. Det passer godt til Jonah. Han er veldig opptatt av melkebilen.
"Nå komme melkebilen å hente melkå di, Far"

3. Bruder traktorene er veldig populære her i hus.
Søskenbarnet som er like gammel har også. John Deer, lik Besten sin.
Jonah har selvsagt også Valtra, akkurat slik en som far har.
Nå er det tilbehør som ønskes.

4. ULL

5. Singsang kort. Vi har den første og nå vil vi ha flere.
Kjempe kjekt å synge og Jonah vet godt hvilken sang det er bare ved å se på bilde.

6. HEISEKRAN - Jonahs høyeste ønske.
 Og han lurer veldig på om nissen kommer i dag og har med seg en liten heisekran.
Kan kjøpes på bl.a. TINY.

7. Allerede i fjor ble han veldig opptatt av skøyting.
Og i år tenkte vi at han kan få prøve det ute og ikke bare på stuegulvet. 
I en alder av 3 år krever det nok en hel del øving for å klare det. Men jeg synes de kan få prøve seg tidlig. Med hjelm selvsagt!

8. I denne bleieavvenningtiden er det veldig stas (og behov!) for boxershorts! Disse er fra Vossatassar

Gratulere med dagen Anne May :)
Klem skal du få senere og jeg regner med du gleder deg veldig!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar