mandag 10. desember 2012

Luke 10: Kjære julenisse/Bonde..



1. Clarins dagkrem
2. Evighetskalender frå Olsson & Gerthel eller Lobelia
3. Nikkor AF-S 50mm/1.4
4. Salt og pepper kvern(eventuelt noko anna svart og kvitt), Muuto
5. Grå (Ikkje blågrå) håndkle, både store og små.
6. Vippe extension, Jåleriet
7. 2 gode dyner, 220cm lange.
8. Electrolux stavmikser med visp og kutter.
9. 5units bukse str 25, frå Miinto Farge burgunder eller overrask meg ☺


Med ei ganske variert ønskelista, skal oppgåva til Bonden/julenissen væra litt enklare.
Heldig er dei som bur i Haugesunds området og kan benytta seg av salongen som heiter Jåleriet. Eg har gått i klasse med Lisa Linn på interiør. Kunne godt tenkt meg å fått gåvekort hjå hu. Så kan eg få nye augevipper og høyra den sprudlande latteren igjen ;-)
Skal ikkje sjå vekk i frå at eg måtte innom Ølen Møbel òg på vegen.
Nokon ville blitt med på roadtripen?!
Eg veit iallefall om ei☺
post signature


4 kommentarer:

  1. Søstretur til hgs på nyåret ;-)

    SvarSlett
  2. For en ønskeliste! Tenkte plutselig; Hva gjør jeg nå, jeg har jo allerede postet min, men vil adoptere noen av ønskene din på min.. hoho.. Artig med biltur til Haugesund, hadde ikke vært meg i mot.. Kanskje jeg må ta turen jeg også en vakker dag.. Er jo ikke sååå lange turen fra Bergen.. :)

    SvarSlett
  3. wanting those lush lashes!

    my giveaway just opened up to everyone internationally, so it would be a pleasure to welcome you to it: http://hellolovelyinc.blogspot.com/2012/12/personalized-lovely-giveaway.html

    i hope you win!

    smiles.

    michele

    SvarSlett
  4. Mange finfine ønsker!!!
    Da er det bare å vente i spenning da:)
    Klem klem

    SvarSlett